Download Kolak Express 3 0.24 APK

Download Kolak Express 3 0.24 APK

App Information of Kolak Express 3

App Name Kolak Express 3 v0.24
Genre Games, Simulation
Size117.3 MB
Latest Version0.24
Get it On Google Play
Update2021-04-23
Package Namecom.gambirstudio.kolakramadhan3
Rating ( 10614 )
Installs100,000+

Description of Kolak Express 3

🧕💕👦
Bermain sebagai Rama dan Nini berjualan kolak untuk menabung biaya menikah. Berkisah tentang pasangan muda mudi yang ditipu oleh sebuah wedding organizer ( WO ) tepat sebelum mereka melangsungkan pernikahannya.

🕌🌙
Nini dan Rama tidak menyerah dan bertekad untuk menabung kembali dengan cara berjualan takjil puasa di kala bulan ramadhan.

Feature:

-Game berbasis management waktu menyajikan santapan kolak kepada pembeli yang lewat,Pelanggan yang memesan kolak akan meminta pesannanya dengan variasi yang unik, di butuhkan ketelitian dan kecepatan tangan dalam memainkan game ini untuk menggapai nilai score tertinggi.

-Menabung, hasil penjualan kolak bisa di gunakan untuk menabung untuk mencicil biaya pernikahan sebagai goal dari game ini.

-Upgrade sistem, pemain dapat meningkatkan kualitas dan harga makanan yang dijual dengan cara mengupgrade jenis makanan dan minuman yang di sediakan.

Saran Keluh Kesah Kesan dan Curhat bisa dikirim ke : Email : [email protected]
🧕💕👦
Play as Rama and Nini sell compote to save money to get married. Tells the story of a young couple who are deceived by a wedding organizer (WO) right before they get married.

🕌🌙
Nini and Rama did not give up and were determined to save again by selling fast takjil during the month of Ramadan.

Feature:

Time-based game management presents compote food to passersby, customers who order compote will ask for their order with unique variations, it requires accuracy and speed of hand in playing this game to reach the highest score.

-Save savings, the sale of compote can be used to save to pay in installments for wedding expenses as a goal of this game.

-Upgrade the system, players can improve the quality and price of food sold by upgrading the types of food and drinks provided.

Suggestions Complaints Impressions and Confessions can be sent to: Email: [email protected]